MIX INSPIRACJI

Szukacie ciekawych pomysłów na paznokcie?? 
W naszej bogatej galerii na stronie facebookowej znajdziecie ich mnóstwo :)
https://www.facebook.com/pazookrakow
Zapraszamy do odwiedzenia i polubienia naszego facebooka :)
A poniżej kilka najnowszych stylizacji :

Paznokcie w kropeczki od Eli z M1:


Geometryczne nudziaki od Ady z Plazy:


Mozaikowe kropeczki od Moniki z Plazy:



Artystyczny, akwarelowy koń oczywiście ręcznie malowany przez Monikę z Plazy:



Morskie ombre od Alicji z M1:


4 komentarze:

  1. Przepiękny manicure. Uwielbiam robić paznokcie, jest to moje największe hobby. Mam całkiem sporą kolekcję lakierów oraz różnych ozdób. Ostatnio odkryłam również super sposób na przechowywanie kryształków, trzymam je w woreczkach strunowych. Polecam to rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ostatnio dobrym wyborem okazała się depilacja laserowa białystok. Ogólnie moja skóra jest w końcu idealnie gładka, bez podrażnień

    OdpowiedzUsuń
  3. A może warto też sprawdzić kolagen do picia efekty? Powiem wam, że ja sama stosuję kolagen i jak dla mnie ma on bardzo dobre działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. My z siostrą właśnie zastanawiamy się nad prezentem dla naszego taty. Nawet już w sumie znalazłyśmy dobrą ofertę gdzie można zamówić porządne upominki

    OdpowiedzUsuń